دانلود موزيک ويديو My My از Apink
دانلود موزيک ويديو My My از Apink

  دانلود موزيک ويديو زيبا و دوست داشتني My My از Apink

همراه با متن آهنگ ♥

 

 

 

 دانلود موزیک ویدیو Apink به نام My My

 

 

 

 

لينك دانلود با كيفيت 720p

حجم 83 مگابایت

 

http://www.mediafire.com/download/6615bvds4xips2v/Apink+My+My+%281280%29+%28apinklover.mihanblog.com%29.mp4

 

 

 

 

 

لينك دانلود با كيفيت 360p

حجم 20 مگابایت

 

http://www.mediafire.com/download/13aghc5g39hap4h/Apink+My+My+%28640%29+%28apinklover.mihanblog.com%29.mp4

 

 

 

 

 

 

 

♥♥♥ متن آهنگ ♥♥♥

 

MY MY MY You’re MY MY MY MY You’re MY

 Naega nege motaetdeon mal apeseomyeon tteollyeotdeon maeum Nan nega neomuna johaseo geurae

(مال من، مال من، تو مال منی…)×۲

چیزایی هست که نمی تونم بهت بگم

و قلب من که در مقابل تو می تپه

این به این دلیله که من تو رو خیلی دوست دارم

 Tto haru jongil ne saenggangman han du beoni anin sigan Neoneun moreul geoya o~ jeongmal

دوباره تمام روز به تو فکر می کنم

این دفعه ی اول و دومم نیست

تو این احساس منو درک نخواهی کرد

اوه……واقعا

Na jigeum neomuna tteollyeowaseo mareul motae (Ireon gibun! (MY MY) baro jigeum! (MY MY Mak tteollineun maeum eotteoke hae

الآن نمی تونم صحبت کنم چون خیلی مضطرب و دستپاچه هستم 

من با این تپش تند قلبم چی کار کنم؟

Naega gippeul ttaena seulpeul ttaena nan neol bureugo sipeo MY MY MY You’re MY neon hangsang nae maeumsoge Byeonchi malgo geu jarie ttak!  Geogi isseojumyeon dwae~ Ireoke neol saranghae

MY MY MY You’re MY

در هر زمانی که شاد یا غمگین باشم

دوست دارم که اسمت رو صدا بزنم

مال من، مال من، تو مال منی

جای تو همیشه در قلب منه

فقط در جای همیشگیت بمون و تغییر نکن

من تو رو اینقدر عاشقانه دوست دارم

(مال من، مال من، تو مال منی…)×۲

MY MY MY You’re MY MY MY MY You’re MY

 این احساس، my my

در این لحظه، my my

 Neoreul cheoeum boatdeon nal nuni cheoeum naeryeotdeon nal Sae hayan nuncheoreom neomuna tteollyeowa

روزی که برای اولین بار دیدمت

روز بارش اولین برف زمستانی

من هم مثل برف های سفید می لرزم (استرس دارم-عصبی هستم)

 Uyeonhi neol majuchilkka saenggangman haedo tteollineun Nae maeumeul eotteoke halkka

 Nan jeongmal sarangi eotteon geonji moreugesseo (Ireon gibun (MY MY) baro jigeum (MY MY  Cheoeum neukkineun maeum eotteoke hae

دارم فکر می کنم که اگه به پیش تو بیام…….!!!

با تپش تند قلبم که فقط با این فکر به این روز افتاده چی کار کنم؟

من واقعا چیزی در مورد عشق نمی دونم….

الآن نمی تونم صحبت کنم چون خیلی مضطرب و دستپاچه هستم 

من با این تپش تند قلبم چی کار کنم؟

Naega gippeul ttaena seulpeul ttaena nan neol bureugo sipeo MY MY MY You’re MY neon hangsang nae maeumsoge  !Byeonchi malgo geu jarie ttak  Geogi isseojumyeon dwae~ Ireoke neol saranghae

در هر زمانی که شاد یا غمگین باشم

دوست دارم که اسمت رو صدا بزنم

مال من ،مال من ، تو مال منی….

جای تو همیشه در قلب منه

فقط در جای همیشگیت بمون و تغییر نکن

من تو رو اینقدر عاشقانه دوست دارم

(مال من، مال من، تو مال منی…)×۲

 Hoksi ne apeseo nae maeum deulkyeobeorim eotteoke hae Neol bomyeon nae maeumi seolle

 اگه قلبم در مقابل تو رسوا بشه، چی کار کنم؟

قلب من به هنگام دیدار تو برات پر پر می زنه!

 Hangeoreumssik gallae Jigeum baro nae maeum boyeojullae  Oh Oh Baby

دوست دارم که در این لحظه با یک قدم به سوی توبیام

همین الان احساس قلبیم رو به تو نشان خواهم داد

اوه اوه عزیزم…..

 Dear boy, I fell in love on a snowy day  I will be yours forever as long as you’ll be mine

عزیزم، من گرفتار عشق تو شدم

در یک روز برفی من مال تو خواهم شد

برای همیشه تا زمانی که

تو هم برای من باشی

Naega gippeul ttaena seulpeul ttaena nan neol bureugo sipeo [Eunji] Oh~ (MY MY MY You’re MY neon hangsang nae maeumsoge ([Eunji] neon hangsang nae maeumsoge !Byeonchi malgo geu jarie ttak   Geogi isseojumyeon dwae~ Ireoke neol saranghae~

MY MY MY You’re MY

الآن نمی تونم صحبت کنم چون خیلی مضطرب و دستپاچه هستم 

من با این تپش تند قلبم چی کار کنم؟

در هر زمانی که شاد یا غمگین باشم

دوست دارم که اسمت رو صدا بزنم

مال من، مال من، تو مال منی….

جای تو همیشه در قلب منه

فقط در جای همیشگیت بمون و تغییر نکن

من تو رو اینقدر عاشقانه دوست دارم

(مال من، مال من، تو مال منی…)×۲

 


موضوعات: Apink , ,
[ شنبه 28 مرداد 1396 ] [ 16:59 ] [ ترگل کی پاپ ] [ بازدید : 1643 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

آخرین مطالب
سلاااام (1400/05/28 )